Calendari curs escolar 2024-25

CALENDARI OFICIAL 2024-2025

Atenent al calendari oficial del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, les classes del curs escolar 2024-2025 començaran el dilluns dia 9 de setembre de 2024. El curs escolar finalitzarà el divendres dia 20 de juny de 2025. Seran festius els següents dies:

Vacances de Nadal: del 21 de desembre del 2024 al 7 de gener del 2025, ambdós inclosos.

Vacances de Setmana Santa: del 12 al 21 d'abril de 2025, ambdós inclosos.

Per al curs 2024-2025 tenen la consideració de dies festius a Barcelona els següents:

11 de setembre de 2024

24 de setembre de 2024

1 de novembre de 2024

6 de desembre de 2024

1 de maig de 2025

9 de juny de 2025

Cada centre docent disposa de dies festius de lliure disposició que s’han de preveure en la programació general del centre i aprovar en consell escolar. Els dies festius de lliure disposició elegits són:

31 d’octubre de 2024

7 de febrer de 2025

3 de març de 2025

2 de maig de 2025

Tutories de classe

EQUIP DE TUTORS/ES 2024-2025

INFANTIL

PRIMÀRIA

5 EPRI

SECUNDÀRIA

1 ESO   Xus Rius (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.) / Susana Rodríguez  (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

2 ESO   Montse Garcia  (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.) / Carme González  (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.)

3 ESO   Laura López  (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.) / Concepció Miguel  (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.)

4 ESO   Lluís Rodríguez (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.) / Esther Royes  (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.)

____________________

Direcció: Jordi Monràs