full informatiu

FULL INFORMATIU MARÇ 2021

“Març habitual, un dia bo i un dia mal.”

REUNIONS INFORMATIVES. ONLINE

Els corresponents links es fan arribar amb anterioritat a les famílies.

• Per a les famílies de P5, reunió informativa de l’etapa de primària. Dimecres 3 a les 18:30h.
  • Per a les famílies de 6è, reunió inf. de l’etapa de secundària (ESO). Dimarts 2 a les 18:30h.
  • Per a les famílies de 4t d’ESO, reunió informativa de postobligatoris. Dijous 4 a les 18:30h.

INFANTIL. PROJECTE Guay-fi. AMPA

A proposta de l’AMPA convidem les famílies d’infantil a participar en el projecte Guay-fi, que té com a objectiu oferir formació i recursos per a una adequada gestió de l'ús de pantalles a edats primerenques. El projecte està vinculat a la Fundación Aprender a Mirar i a l’Associació de Consumidors de Mitjans Audiovisuals de Catalunya.

En el marc del projecte, les famílies d’infantil podran assistir online al taller gratuït “Les pantalles són un xumet emocional per als nostres fills?”. Més endavant farem arribar l’enllaç.

ESPECTACLE DE MÀGIA. INFANTIL. 5 de març

El proper dia 5 de març ens vindran a fer un espectacle de màgia per als nenes i nenes d’infantil. Es durà a terme al pati, amb les adequades mesures de seguretat sanitària (estanquitat dels grups, distàncies, etc.).

XERRADES ONLINE PER A LES FAMÍLIES

• Dimarts 9 de març a les 18:30h. Xerrada sobre gestió emocional en temps de Covid, impartida per les psicopedagogues de l’escola.
  • Dimecres 17 de març a les 18:30h. Per a les famílies d’infantil, en el marc del projecte Guay-fi, “Les pantalles són un xumet emocional per als nostres fills?”.

CAMPANYA DE FRUITA A LES ESCOLES, INFANTIL I PRIMÀRIA. 8 de març

Per a infantil i primària tenim programat que el dilluns 8 de març ens facin arribar un nou lliurament de fruita. Us recordem la conveniència de que els nens i nenes duguin alguna bossa o recipient que faciliti dur-la a casa.

CAMPANYA DE LLET, INFANTIL

Ja us vam informar de que el Programa Escolar de Consum de Llet ens faria, de febrer a juny, dos lliuraments mensuals. Per aquest mes de març les dates previstes són els dilluns 1 i 15.

CONFINAMENTS

Durant el mes de febrer es va confinar deu dies el grup classe de 4t de primària.

FI DE TRIMESTRE INFANTIL I PRIMÀRIA. Divendres 26 de març

El divendres 26 de març l’horari lectiu a totes les etapes finalitza al migdia. L’alumnat no té classes ni activitats per la tarda.

• Infantil: Els nens i nenes faran la tradicional mona de Pasqua. La duran a casa per menjar-se-la!
  • Primària: Activitats especials, a determinar (els àlbums es duran a casa entre dijous i divendres).
  • Secundària: Activitats especials, a determinar.

Aquest dia hi haurà servei de menjador. Els alumnes que es quedin a dinar seran recollits a les 15 hores.

LLIURAMENT D’INFORMES

• Primària: enviament divendres 26 de març.
  • Secundària: enviament dilluns 22 de març.

SETMANA SANTA. Del 27 de març al 5 d’abril

Les vacances escolars de Setmana Santa s’estendran des del dissabte 27 de març al dilluns 5 d’abril, dilluns de Pasqua. El dimarts 6 d’abril es reprendrà el curs.

25 de març

Aniversari de la mort d’en Frederic Mistral

Frederic Mistral (Malhana, Provença, 1830 - 1914) fou un dels escriptors occitans més importants per a la renaixença de la llengua occitana al segle xix. Autor del poema èpic Mireia, l’any 1904 va rebre el Premi Nobel de Literatura.