full informatiu

FULL INFORMATIU FEBRER 2019

“Febreret curt, amb vint-i-vuit dies se’n surt.”

MATRICULACIÓ GERMANS/NES

De cara a la matriculació d’alumnes per al proper curs 2019-2020, és important per a l’escola conèixer el nombre de places que hem de reservar per als germans/es dels actuals alumnes. Us agrairem que comuniqueu a secretaria la reserva de plaça abans del 15 de febrer.

Us recordem que si per algun motiu els vostres fills/filles no han de continuar a l’escola el proper ens ho comuniqueu a secretaria el més aviat possible.

CELEBRACIÓ DEL CARNAVAL

Ja ens estem preparant per celebrar un any més el Carnaval a l’escola. Sa majestat Carnestoltes, com és el seu costum, ens donarà unes consignes que nosaltres complirem de bon grat per tenir-lo content (enguany les podreu consultar anticipadament als blogs de l’escola). Per tenir-lo encara més satisfet, dijous 28 de febrer (Dijous Gras) li donarem una coca de llardons i divendres 1 de març el traurem a passejar en la Rua que farem en el seu honor.

La Rua (infantil, primària i secundària) tindrà com a punt sortida l’escola d’Ausiàs March, des d’on anirem fins el carrer Casp a recollir l’alumnat i familiars d’infantil per, des d’aquest punt, dirigir-nos tots plegats cap al carrer Nàpols i baixar fins al Parc de l’Estació del Nord.

A la tarda continuarem la gresca i cada curs farà la seva.

CELEBRACIÓ DEL CARNAVAL

• Dijous 28 de febrer (Dijous Gras): esmorzar de coca de llardons i sortides dels cicles inicial i mitjà al mercat.
  • Divendres 1 de març: Rua d’escola, esmorzars comunitaris, jornada esportiva ESO...
  • L’horari de secundària comença a les 9h.
  • Itinerari de la Rua: a les 11h sortida de l’escola d’Ausiàs March, seguirem per Roger de Flor i Casp fins a l’escola d’infantil. Des d’aquí tots junts anirem a seguir per Nàpols fins al Parc de l’Estació del Nord.
  • A la tarda continuarem la gresca i cada curs farà la seva.

4t ESO. PROVES D’AVALUACIÓ. DEPARTAMENT D’ENSENYAMENT

Els dies 12 i 13 de febrer s’aplicaran a 4t d’ESO les proves d’avaluació del Departament d’Ensenyament. Se centraran en competències lingüístiques (en llengua catalana, en llengua castellana i en llengua anglesa), matemàtiques i científico-tecnològiques. Les proves tindran lloc de manera simultània a tots els centres educatius del país.

INFANTIL. LLIURAMENT D’INFORMES

Divendres 22 de febrer es lliuraran els informes dels alumnes dinfantil.

ESO. PROVES DE RECUPERACIÓ DE MATÈRIES PENDENTS

Els divendres 15 i 22 de febrer tindran lloc les proves per recuperar les matèries pendents d’altres cursos dirigides a l’alumnat de 2n a 4t d’ESO. Aquestes proves tindran lloc per la tarda, segons calendari i horari que es fa arribar a l’alumnat i que també podeu trobar a la pàgina web de l’escola.

XERRADES DEL MES

• Dilluns 18 de febrer, 4t de primària: Xerrada de la Guàrdia Urbana “El camí a l’escola”.

4t ESO. REUNIÓ DE PARES/MARES D’ALUMNES

Pares/mares de 4t d’ESO, dilluns 18 de febrer a les 17,30h: Orientació d’estudis post-obligatoris i viatge fi de curs.

CHALLENGE CROS ESCOLAR

Aquest mes de febrer la cursa tindrà lloc el diumenge 17, al Parc de Joan Miró, del districte de l’Eixample. Com sempre, el plànol i els horaris de les diferents curses estaran disponibles a la pàgina web del CEEB. Per a fer la inscripció o si voleu més informació heu de parlar amb en Jordi Badia.

FEBRER. CALENDARI D’ACTIVITATS

GENERAL

Dimecres 6

Tota l’etapa

Teatre en anglès, a l’escola: “The Sea”.

Dimarts 26

Dimecres 27

Dijous 28

Primària

Dijous 7

CM

Sortida. Palau de la Música: “Kantikipugui al Palau”.

Divendres 8

4t

Sortida a l’escola d’infantil (tarda): Jocs de moixaines.

Divendres 15

CI

Excursió. Mas Banyeres, Centelles (Osona).

Dilluns 18

4t

Xerrada Guàrdia Urbana: “El camí a l’escola”.

Dijous 28

CI i CM

Sortida al Mercat de Santa Caterina.

Secundària

“Un nen que no se sent estimat,

difícilment pot ser educat”.

H. Pestalozzi