full informatiu

FULL INFORMATIU ABRIL 2019

“Els ocells tornen a cantar, la primavera acaba d'arribar.”

EXPOSICIÓ XVII JOCS CIENTÍFICS

Oberta a les famílies els dies 9 i 10 d’abril, a partir de les 17h. A la sala polivalent de la planta baixa.

LLIURAMENT D’INFORMES I NOTES

Primària: divendres 12 d’abril.

DIVENDRES 12 D’ABRIL (FI DE TRIMESTRE INFANTIL I PRIMÀRIA)

El divendres 12 d’abril l’horari lectiu a totes les etapes finalitza al migdia, a les 13h. L’alumnat no té classes ni activitats per la tarda, l’escola tanca a les 15h. Les activitats matinals són:

• Infantil: Els nens i nenes faran la tradicional mona de Pasqua. La duran a casa a menjar-se-la!
  • Primària: Sortides lúdiques de final de trimestre.
  • Secundària: Entrada a les 9h. Sortides lúdiques.

Aquest dia hi haurà servei de menjador. Els alumnes que es quedin a dinar seran recollits a les 15 hores. L’escola tanca a les 15h.

SETMANA SANTA. Del 13 al 22 d’abril

Les vacances escolars de Setmana Santa s’estendran des del dissabte 13 al dilluns 22 d’abril, dilluns de Pasqua. El dimarts 23 d’abril es reprendrà el curs.

DIADA DE SANT JORDI

Entre els dies 23 i 24 d’abril es repartirà a tots els alumnes la Revista de Sant Jordi, la revista literària de l’escola que recull una mostra de les creacions dels alumnes.

Matí

• Representació teatral a càrrec de les mestres, hi assistiran també els nens i nenes de cicle inicial.

Tarda

• Sortiran a visitar l’escola dels grans i recollir les roses.
  • Primària. Tindran la possibilitat de comprar llibres i roses a la paradeta que hauran muntat els nois i noies de 4t d’ESO.
  • Secundària. Opcional, sortida a les paradetes del passeig de Sant Joan o assistència a un taller de creació de còmics organitzat per l’Associació de Comerciants Eix Fort Pienc i impartit per en Lluïsot, a la biblioteca Arús. Alumnes de 4t d’ESO muntaran la paradeta de llibres i roses de l’escola.

ABRIL, MES DE CERTÀMENS I CONCURSOS

L’escola organitza diversos certàmens i concursos literaris i científics. Els actes de lliurament dels premis, per a l’alumnat, se celebraran al llarg del matí del dia 24 d’abril a la sala d’actes del Centre Cívic Ateneu Fort Pienc.

• XXIV Jocs Florals de l’escola. Primària i secundària. Els treballs guanyadors s’envien als Jocs Florals de l’Eixample. Si hi resulten guanyadors passen als Jocs Florals de Barcelona.
  • XVII Jocs Científics. Hi participa l’alumnat de 6è de primària i ESO. S’exposaran a l’escola.
  • VI Concurs de Fotografia Matemàtica. Cicle superior de primària i ESO. Les fotografies guanyadores es presenten a un concurs escolar de tot el país.
  • V Concurs de Dibuix Matemàtic. De P5 a 5è de primària. Els dibuixos guanyadors es presenten també a concurs extern.

VIATGE D’ANGLÈS. 3r i 4t ESO

Enguany el viatge d’anglès per alumnes de 3r i 4t d’ESO és a Londres, del 27 d’abril a l’1 de maig.

ESO. PROVES DE RECUPERACIÓ DEL 2n TRIMESTRE

• 1r i 2n d’ESO: dies 24, 25, 26, 29 i 30 d’abril.
  • 3r i 4t d’ESO: dies 24, 25 i 26.

Tindran lloc per la tarda, segons calendari i horari que ja s’ha fet arribar a l’alumnat i que també podeu trobar a la pàgina web de l’escola.

ESO. PROVES RECUPERACIÓ EXTRAORDINÀRIES DE SETEMBRE

El Departament ha eliminat a l’ESO les proves extraordinàries de recuperació de setembre. Segons les noves disposicions, l'avaluació extraordinària es durà a terme a finals del mes de juny, els dies 25 i 26. Més endavant farem arribar a les famílies d’alumnes de l’etapa informació més detallada.

FOTOS GRUPS-CLASSE

Com cada any, els alumnes i les alumnes de 4t d'ESO estan preparant el viatge de fi de curs i, per aquest motiu, fan algunes activitats que contribueixen a finançar-lo. Una d'aquestes activitats és fer fotografies dels diferents grups-classe. A finals d’abril lliuraran la fotografia de la classe al vostre fill/a, i al mes de maig es carregarà al rebut de l’escola un import de 3 € per aquest concepte. En el cas que no la vulgueu, ens ho heu de comunicar i us farem la devolució de l'import de la foto en el següent rebut.

CHALLENGE CROS ESCOLAR

Diumenge 28 d’abril tindrà lloc la sisena prova del circuit de Cros Escolar (XII Cros de Nou Barris) que se celebrarà en el Parc Central de Nou Barris.  Ànim a tots els corredors i corredores!

ABRIL. CALENDARI D’ACTIVITATS

GENERAL

13 al 22

Vacances Setmana Santa

Dimarts 9

Tota l’etapa

Sortida. Visita a l’exposició dels Jocs Científics, a Ausiàs March.

Dijous 11

Tota l’etapa

Sortida fi trimestre. Parc Anaïs Napoleon.

Fem la mona de Pasqua.

Tota l’etapa

Sortida a l’escola dels grans. Recollir la rosa de Sant Jordi.

Primària

Dimarts 2

3r

Sortida. “Dansa Ara”, al Palau Sant Jordi.

Divendres 5

4t

Sortida a l’escola d’infantil (tarda): Jocs de moixaines.

Dimecres 10

1r i 2n

Sortida. Centre Catòlic Sant Andreu: “El monstre de colors”.

1r i 2n

Sortida fi trimestre. Interior illa Jaume Perich.

3r, 4t, 5è i 6è

Sortida. Teatre Regina: “Gospel for kids”.

1r i 2n

Sortida. A l’escola d’infantil, obres de teatre.

5è i 6è

Sortida a les paradetes del passeig de Sant Joan (tarda).

Dimecres 24

Tota l’etapa

Sortida. Acte al C. Cívic Fort Pienc (Jocs Florals, etc.).

Dijous 25

3r i 4t

Excursió. Mercabarna.

Dijous 25

5è i 6è

Sortida. Centre Catòlic Sant Andreu: “Robin Hood”.

Divendres 26

1r i 2n

Sortida. C. Artesà Tradicionarius: “Georgina and the Dragon”.

Divendres 26

4t

Sortida a l’escola d’infantil (tarda): Jocs de moixaines.

Secundària

Dijous 4

Tota l’etapa

Excursió a Tarragona. Visita de la ciutat romana, Tarraco.

Tota l’etapa

Sortida. Cinemes Verdi (pel·lícula a determinar).

Tota l’etapa

Sortida. Activitats a la Biblioteca Arús o passeig pel barri (tarda).

Dimecres 24

Tota l’etapa

Sortida. Acte al C. Cívic Fort Pienc (Jocs Florals, etc.).

27 al 1 de maig

3r i 4t

Viatge a Londres (voluntari)