full informatiu

FULL INFORMATIU ABRIL 2021

“Els ocells tornen a cantar, la primavera acaba d'arribar.”

SETMANA SANTA. Del 27 de març al 5 d’abril

Les vacances escolars de Setmana Santa s’estendran des del dissabte 27 de març al dilluns 5 d’abril, dilluns de Pasqua. El dimarts 6 d’abril es reprendrà el curs.

ESO. PROVES DE RECUPERACIÓ DEL 2n TRIMESTRE

Del dia 6 al 9 d’abril es faran les proves de recuperació de matèries suspeses al segon trimestre d’ESO. L’alumnat està degudament informat del calendari.

DIADA DE SANT JORDI, divendres 23 d’abril

Revista

Aquest curs la revista de Sant Jordi serà en format digital, us l’enviarem a les famílies per correu electrònic i la projectarem a les aules. La revista recull els treballs premiats en els Jocs Florals de l’Escola i en els Concursos de Fotografia i Dibuix Matemàtics.

Roses de Sant Jordi

Els alumnes de 4t d’ESO lliuraran una rosa a cadascun dels nens i nenes, i nois i noies, de l’escola i el seu cost es carregarà en el rebut mensual.  La venda de roses per part de l’alumnat de 4t d’ESO es du a terme en el marc del projecte de servei a la comunitat, i els diners recaptats (aproximadament un euro per rosa) els faran arribar a un a organització solidària.

Matí

• Representació teatral a càrrec de les mestres.
  • Primària. Lliurament de premis dels Jocs Florals i Concursos Matemàtics (fotografia i dibuix), al pati. Tallers.
  • Secundària. Lliurament de premis dels Jocs Florals i Concurs Fotografia Matemàtica, al pati.

Tarda

• Repartiment de les roses.
  • Primària. Visualització de la revista, repartiment de roses.

Certàmens i Concursos. Lliurament de premis

Jocs Florals 2021. Primària i secundària. Els treballs guanyadors s’envien als XXXI Jocs Florals de l’Eixample. Si hi resulten guanyadors passen als Jocs Florals de Barcelona.

Concurs de Fotografia Matemàtica 2021. Cicle superior de primària i ESO. Les fotografies guanyadores es presenten a un concurs extern.

Concurs de Dibuix Matemàtic 2021. De P5 a 6è de primària. Els dibuixos guanyadors es presenten també a un concurs extern.

CAMPANYA DE FRUITA A LES ESCOLES, INFANTIL I PRIMÀRIA. 19 d’abril

Per a infantil i primària tenim programat que el dilluns 19 d’abril ens facin arribar un nou lliurament de fruita. Us recordem la conveniència de que els nens i nenes duguin alguna bossa o recipient que faciliti dur-la a casa.

CAMPANYA DE LLET. INFANTIL

De febrer a juny està previst que des del Programa Escolar de Consum de Llet ens facin dos lliuraments mensuals, però no ens han informat encara de les dates per al mes d’abril.

SORTIDES i EXCURSIONS

La intenció de l’escola de cara al tercer trimestre és dur a terme algunes sortides i/o excursions. Resulta complicat fer una programació a llarg termini, us informarem a mesura que es puguin anar concretant.

­­­­­­­­­­­

Dissabte 17 d’abril

Dia Mundial del Circ

“Un dia en el que no hem rigut és un dia perdut. Quan no riem som una mica menys humans”

Tortell Poltrona

(Barcelona7 d'abril de 1955)

Pallasso català, fundador del Circ Cric i de l’ONG Pallassos sense Fronteres.