full informatiu

FULL INFORMATIU JUNY 2021

Al juny, la falç al puny.”

SERVEI A LA COMUNITAT. 4t ESO

En el marc de les iniciatives de servei a la comunitat, l’alumnat de 4t d’ESO ha lliurat a la Fundació Humanitària Dr. Trueta els diners recaptats amb la venda de roses del dia de Sant Jordi. Les activitats d’aquesta ONG pel Tercer i Quart Món se centren en tres eixos principals: la cura del medi ambient, la reinserció laboral de persones amb problemes de salut mental greu i la cooperació al desenvolupament.

La Fundació ens ha fet arribar el seu agraïment, que fem extensiu a tot l’alumnat i famílies de l’escola.

TARDES NO LECTIVES. SECUNDÀRIA

Tal i com està recollit en el pla general del present curs escolar i aprovat en consell escolar, a l’etapa d’ESO no hi haurà classes lectives per la tarda des del dia 7 de juny.

PROVES DE RECUPERACIÓ. SECUNDÀRIA

• Recuperacions del 3r trimestre. Es duran a terme al llarg del dia 7 de juny
  • Extraordinàries de curs. L’alumnat amb matèries suspeses en l’avaluació final ordinària de juny haurà de presentar-se, per a la seva recuperació, a la convocatòria de les proves extraordinàries dels dies 21 i 22 de juny.

P5. REUNIÓ DE PARES/MARES D’ALUMNES. ONLINE

Tancament d’etapa. Dimarts 8 de juny, 17:30h. L’enllaç de la reunió s’enviarà dies abans per Clickedu.

TREBALL DE RECERCA. 4t ESO

L’alumnat de 4t d’ESO farà l’exposició dels seus treballs de recerca, davant del professorat, el divendres 11 de juny.

CAMPANYA DE LLET. INFANTIL

El dia 14 de juny ens arribarà un nou lliurament d’ampolles del Programa Escolar de Consum de Llet.

LLIURAMENT PREMIS CONCURS Jo tinc la paraula. 4t ESO

El dia 14 de juny es durà a terme l’acte online de lliurament de premis del concurs Jo tinc la paraula, hi estan convidats/des el professorat i els/les alumnes participants.

JOCS D’AIGUA. INFANTIL

Els dies 15, 16 i 17 de juny farem jocs d’aigua al pati, donant la benvinguda a l’estiu de forma divertida i refrescant.

TREBALL DE SÍNTESI. 1r, 2n i 3r ESO

Enguany el treball de síntesi de 1r, 2n i 3r d’ESO es farà a l’escola, els dies 15, 16 i 17 de juny pels matins. L’horari d’inici de les classes serà les 9:15h.

VIATGE. 4t ESO

Com a activitat de final de curs els dies 15 i 16 de juny 4t d’ESO anirà a Port Aventura.

FI DE CURS. DIMARTS 22

Us recordem que les activitats lectives del present curs 2020-21 finalitzaran el dimarts 22 de juny a les 13 hores (hi haurà servei de menjador, els alumnes que facin ús d’aquest servei sortiran a les 15h).

CALENDARI ESCOLAR 2021-22

A data d’avui està pendent d’aprovació el calendari escolar del proper curs. Tant aviat se’ns notifiqui us ho farem saber. Tanmateix, el consell escolar haurà d’aprovar tres dies festius de lliure elecció que us seran comunicats en la carta d’estiu.

ENVIAMENT DE NOTES I INFORMES 3r TRIMESTRE

• infantil: enviament d’informes divendres 18 de juny.
    • primària: enviament d’informes dimarts 29 de juny.
    • Secundària: enviament d’informes dilluns 14 de juny.

LLIURAMENT INFORMES FINALS DE CURS. SECUNDÀRIA

Enviament d’informes dimarts 29 de juny.

BEQUES MENJADOR

Teniu disponible tota la informació a la web del Consorci d’Educació de Barcelona (www.edubcn.cat). El primer període finalitza el 18 de juny.

LLIBRES 2021-22

Abans d’acabar el present curs escolar, es lliurarà a les famílies el llistat de llibres de text que els alumnes necessitaran per al proper curs.

JULIOL

En el mes de juliol es passarà un rebut amb les sortides de final de trimestre, excursions, devolucions i, si és el cas, un rebut amb la reserva de llibres per al proper curs i la quota de socialització de llibres.

SOCIALITZACIÓ DE LLIBRES

Ben aviat el professorat començarà a informar als vostres fills i filles de quan s’iniciarà la revisió de llibres socialitzats (els que duen una etiqueta blanca a la tapa) per part de les famílies. Les famílies heu de fer el primer pas col·laborant en el projecte, des de 3r de primària fins a 4t d’ESO. La tasca és ben senzilla: cal netejar el folre extern del llibre, passant-hi un drap humit amb alcohol, i també cal esmenar i esborrar tot el que hi hagi escrit a dins, abans de retornar-los a l'escola.

Les dates límit de retorn de tots els llibres socialitzats a l’escola són:

• 14 de juny, per a Secundària, excepte els alumnes que els necessitin per preparar la recuperació extraordinària, que els hauran de tornar els dies 21 i/o 22 de juny.
  • 21 de juny, per a Primària.

Hi haurà convocatòries de jornades de treball al juliol per a la revisió de llibres ja socialitzats i el folrament dels nous llibres adquirits. Les dates de les convocatòries us seran comunicades.

Comptem amb la vostra col·laboració!

JUNY. CALENDARI D’ACTIVITATS

INFANTIL

Dimecres 2

Tota l’etapa

A l’escola. Teatre en anglès: “The Farm”.

Dimarts 8

Dimecres 9

Dijous 10

Divendres 18

Tota l’etapa

Excursió. Poble Espanyol. Exposició de dinosaures.

PRIMÀRIA

Dimecres 2

2n

Sortida. Parc de la Ciutadella. Activitats de matemàtiques.

Divendres 11

3r i 4t

Excursió. Aiguafreda.

Conèixer els ecosistemes de la conca del riu Besòs.

Dilluns 14

Sortida. Barcelona medieval.

Dimarts 22

1r i 2n

Sortida fi trimestre. Parc de l’Estació del Nord.

3r i 4t

Sortida fi trimestre. Parc de la Ciutadella.

5è i 6è

Sortida fi trimestre. Parc de les Glòries.

SECUNDÀRIA

15 i 16

4t

Estada a Port Aventura.

Divendres 18

Tota l’etapa

Sortida fi trimestre. Platja Nova Icària.