full informatiu

FULL INFORMATIU FEBRER 2020

“ Febreret curt, amb vin-i-vuit dies se'n surt”

MATRICULACIÓ GERMANS/NES

De cara a les preinscripcions per al proper curs 2020-2021, és important per a l’escola conèixer el nombre de places que hem de reservar per als germans/es dels actuals alumnes. Us agrairem que comuniqueu a secretaria la reserva de plaça abans de finalitzar el mes de febrer.

Us recordem que si per algun motiu els vostres fills/filles no han de continuar a l’escola el proper curs 2020-2021 ens ho comuniqueu a secretaria el més aviat possible.

TALLER AMPA, 5 de febrer

Dimecres 5, us recordem la xerrada-taller sobre la prevenció de les relacions abusives, a càrrec de la Fundació Vicki Bernadet. Cal inscriure’s al mail  Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

4t ESO. PROVES D’AVALUACIÓ. DEPARTAMENT D’ENSENYAMENT

Els dies 12 i 13 de febrer s’aplicaran a 4t d’ESO les proves d’avaluació del Departament d’Ensenyament. Se centraran en competències lingüístiques (català, castellà i anglès), matemàtiques i científico-tecnològiques. Les proves es fan de manera simultània a tots els centres educatius del país.

4t ESO. PROVES DE RECUPERACIÓ DE MATÈRIES PENDENTS, 19 de febrer

La tarda del dimecres 19 de febrer tindran lloc les proves per recuperar les matèries pendents de cursos anteriors per a l’alumnat de 4t d’ESO.

DIJOUS GRAS, 20 de febrer

• Esmorzarem la tradicional coca de llardons.
  • Sortida al mercat de Sta. Caterina de primer, segon, tercer i quart de primària.

CARNAVAL A L’ESCOLA, 21 DE FEBRER. NOVETATS!!

Dia de la Rua d’escola, d’esmorzars comunitaris, de la jornada esportiva d’ESO...

ITINERARI DE LA RUA: 11h sortida de l’escola d’Ausiàs March, pujarà per Passeig de Sant Joan i seguirà per Casp fins a l’escola d’infantil. Des d’aquí tots junts seguirem Casp, i baixarem per Nàpols fins al Parc de l’Estació del Nord.

• Nou itinerari de la Rua: L’escola du a terme un projecte de Servei Comunitari a 4t d’ESO en col·laboració amb el centre de dia per a gent gran “Vincles”. Enguany modifiquem l’itinerari per obsequiar els avis i àvies amb la possibilitat de sortir al carrer i somriure veient-nos passar.
  • Esmorzars comunitaris:
    • L’escola deixa de facilitar gots i plats de plàstic per tal de contribuir a la reducció de deixalles d’aquest material. Demanem a les famílies que per aquest dia proporcioneu als vostres fills/es got i plat (potser també alguna safata) que no siguin de plàstic d’un sol ús.
    • Per a l’etapa de secundària, l’escola deixa de facilitar begudes ensucrades i/o carbonatades. Els nois i noies d’aquesta etapa s’organitzaran i podran triar i dur la beguda que vulguin.
  • Varis:
    • Per la tarda, si el temps acompanya, de primer a quart de primària sortiran disfressats al Parc de la Piràmide. Cinquè i sisè de primària es quedarà a l’escola a fer una festa amb ball.
    • Recordar que aquest dia l’horari de secundària comença a les 9h.

DIA FESTIU DE LLIURE DISPOSICIÓ, 24 de febrer

Us recordem que, tal i com va aprovar el Consell Escolar, el dilluns 24 de febrer serà festiu a tots els efectes, ja que és un dels dies festius de lliure disposició de l’escola.

4t ESO. REUNIÓ DE PARES/MARES D’ALUMNES, 25 de febrer

Dimarts 25 de febrer a les 17:30h: Orientació d’estudis post-obligatoris i viatge fi de curs.

INFANTIL. LLIURAMENT D’INFORMES, 28 de febrer

Divendres 28 de febrer es faran arribar a les famílies els informes dels alumnes dinfantil.

JORNADA DE PORTES OBERTES, 29 de febrer

El dissabte 29 de febrer us volem convidar a una jornada de portes obertes que volem que sigui una festa d’escola. Entre les 10 i les 13h obrirem les portes dels nostres locals i hi trobareu diverses activitats i tallers. A les 11h l’AMPA ens organitza un bon esmorzar. A infantil es muntaran els ambients i jocs al pati, i per a les 10:30h s’organitza una reunió informativa per a les famílies interessades en l’escola.

XERRADES DEL MES

• Dijous 6 a 3r de primària: Xerrada de la Guàrdia Urbana “Convivència i civisme”.
  • Dijous 6 a 4t de primària: Xerrada de la Guàrdia Urbana “Camins escolars”.
  • Divendres 7 a 2n ESO, sobre les relacions afectives. Impartida per la infermera referent.
  • Divendres 7, 6è de primària: xerrada informativa interna sobre l’ESO per a l’alumnat de 6è, a càrrec de professorat i nois i noies de secundària.

CHALLENGE CROS ESCOLAR

Aquest mes de febrer la cursa tindrà lloc el diumenge 9, al Parc de Joan Miró, del districte de l’Eixample. Com sempre, el plànol i els horaris de les diferents curses estaran disponibles a la pàgina web del CEEB. Per a fer la inscripció o si voleu més informació heu de parlar amb en Jordi Badia.

FEBRER. CALENDARI D’ACTIVITATS

GENERAL

Dilluns 24

Festiu de lliure disposició

Dimarts 11

Dimecres 12

Dijous 13

Tota l’etapa

Sortida, rua de carnaval (11:05h).

Primària

Dijous 6

3r

Xerrada de la Guàrdia Urbana: “Convivència i civisme”.

4t

Xerrada de la Guàrdia Urbana: “Camins escolars”.

Divendres 7

Xerrada interna sobre l’ESO.

4t

Sortida a l’escola d’infantil (tarda): Jocs de moixaines.

Dimarts 11

4t

Sortida. Museu Picasso: “Pinto com vull”.

Dilluns 17

Sortida. Mas Guinardó: “Taller de percussió corporal”.

Dimecres 19

Sortida Museu Picasso: “Una obra i mil històries”.

Dijous 20

1r, 2n, 3r i 4t

Sortida al Mercat de Santa Caterina.

Tota l’etapa

Sortida, rua de carnaval (11h).

3r, 4t, 5è i 6è

Sortida, tarda de carnaval. Parc de la Piràmide (15:15h).

Dimarts 25

3r i 4t

Sortida. Jove Teatre Regina: “La gallina dels ous d’or”.

Dimecres 26

Sortida Museu Picasso: “Paisatges”.

Divendres 28

4t

Sortida a l’escola d’infantil (tarda): Jocs de moixaines.

Secundària

Divendres 7

2n ESO

Xerrada sobre relacions afectives.

Tota l’etapa

Rua de carnaval + Competicions esportives (P. Estació del Nord).

Inici de la jornada escolar a les 9h.

Divendres 28

1r i 2n ESO

Sortida. Teatreneu: “I won the Talent Show”.