full informatiu

FULL INFORMATIU GENER 2021

Cap d'Any gelat, any de molt blat.

ESO. PROVES DE RECUPERACIÓ DEL 1r TRIMESTRE

Del dia 11 al 15 de gener es faran les proves de recuperació de matèries suspeses al primer trimestre d’ESO. L’alumnat està degudament informat del calendari.

CAMPANYA DE FRUITA A LES ESCOLES

Per a infantil i primària tenim programat que el dilluns 18 de gener ens facin arribar un nou lliurament de fruita. Us recordem la conveniència de que els nens i nenes duguin alguna bossa o recipient que faciliti dur-la a casa.

XERRADA PER A FAMÍLIES. AMPA

Per al dia 27 de gener l’AMPA ha organitzat la xerrada Hipersexualització a les xarxes socials. Serà a les 18:30h per Zoom, properament s’informarà de l’enllaç corresponent.

DIA INTERNACIONAL DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA

El divendres 29 de gener farem activitats relacionades amb el Dia Internacional de la Pau i la No Violència que se celebra el dia 30, dissabte.

L’educació és l’arma més poderosa que pots utilitzar per canviar el món.”