JORNADA PORTES OBERTES

La Jornada de Portes Obertes pel curs 2017-2018 es va fer el dia 18 de febrer. Tothom qui va voler va visitar les instal·lacions de l'escola d'infantil al carrer Casp, 124 i l'edifici de primària i secundària del carrer Ausiàs March, 62-64.

Al llarg del matí es va poser veure l'escola, participar en diferents ambients i tallers i assistir a una reunió informativa on varem explicar el nostre projecte educatiu.

DATES DE PRESENTACIÓ DE PREINSCRIPCIONS DEL CURS 2017-2018

La preinscripció és el tràmit que cal fer per ser admès per primera vegada en un centre educatiu, i també quan es vol canviar de centre.  Per fer la preinscripció cal presentar la sol·licitud i la documentació en el termini que estableix el Consorci d’Educació.

Les sol·licituds es baremen i s'ordenen d'acord amb l'aplicació dels criteris de prioritat.

El període de presentació de sol·licituds per al curs 2017-2018 és del 23 de març al 4 d'abril del 2017.

CRITERIS DE PRIORITAT PER A L’ORDENACIÓ DE LES SOL·LICITUDS (2017-18)

Per al 2n cicle d'educació infantil, l'educació primària, l'ESO i batxillerat, s'apliquen els següents:

1. Criteris generals
    • Si hi ha germans matriculats al centre o el pare, mare, tutor legal hi treballa: 40 punts.
    • Per proximitat del domicili o del lloc de treball al centre sol·licitat en primer lloc (només una opció):
      • Domicili a l'àrea de proximitat del centre: 30 punts.
      • Lloc de treball a l'àrea de proximitat del centre: 20 punts.
      • Domicili al mateix municipi del centre: 10 punts.
      • A la ciutat de Barcelona, domicili al mateix districte del centre: 15 punts.
    • Si el pare, mare o tutor legal reben l'ajut de la renda mínima d'inserció: 10 punts.
    • Per discapacitat igual o superior al 33% de l'alumne o d'un familiar de primer grau: 10 punts.
  2. Criteris complementaris
    • Pel fet de formar part d'una família nombrosa o monoparental: 15 punts.
    • Si l'alumne té una malaltia crònica que afecti el sistema digestiu, endocrí o metabòlic (s'hi inclouen les persones celíaques): 10 punts.
    • Si el pare, mare, tutor legal o germà de l'alumne ha estat escolaritzat en ensenyaments declarats actualment gratuïts i universals (segon cicle d'educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria, PQPI i formació professional de grau mitjà) al centre sol·licitat en primer lloc: 5 punts.
  3. Criteris específics de prioritat Tenen preferència els alumnes que procedeixen de centres i ensenyaments adscrits.
    En l'ESO i el batxillerat, en els centres que es determini per resolució, tenen preferència els alumnes que cursin simultàniament ensenyaments de règim general i ensenyaments professionals de música o dansa, o segueixin programes esportius d'alt rendiment.

ÀREA DE PROXIMITAT | 2017-2018

SOL·LICITUD | 2017-2018